Organizatorem śniadania, w którym wziął udział m.in. zastępca prezydenta Częstochowy Łukasz Kot, była tradycyjnie Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
Prelegenci z agencji MOKO MARKETING – Małgorzata Dądela – CEO i Strategy Director oraz Marcin Piwnicki – Project Manager, przedstawili kluczowe różnice w strategii sprzedaży B2B i B2C – na co należy zwracać uwagę w komunikacji między klientem biznesowym a indywidualnym? Poruszyli także kwestie związane z content marketingiem i budowaniem zaufania w relacjach marketingowych. Ważnym tematem były także narzędzia marketingowe dla przemysłu, w tym skuteczne wykorzystanie SEO i SEM i sposobach pozyskiwania klientów B2B w przemyśle.
Kontynuacja tematu marketingu przemysłowego została zaplanowana na lutowe „śniadanie” w sali konferencyjnej Parku Przemysłowo-Technologicznego przy Wałach Dwernickiego.
,,Śniadania z Przedsiębiorcami”, dzięki którym przedsiębiorcy mają okazję pogłębić wiedzę na temat aktualnych, istotnych dla nich problemów, są również okazją do cyklicznych spotkań przedstawicieli lokalnego biznesu z prezydentem miasta i jego współpracownikami. Są ważnym forum dialogu między środowiskiem przedsiębiorców a samorządem, służącym wymianie doświadczeń i wiedzy w sprawach ważnych dla rozwoju częstochowskich firm.
ŹRÓDŁO: UM
FOTO: Łukasz Kolewiński/ UM


