Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie rozpoczęło testowanie nowego automatu biletowego, który został uruchomiony przy przystanku tramwajowym w centrum miasta, przed Megasamem. Ten nowoczesny automat został zamontowany we współpracy z firmą MERA z Grodziska Mazowieckiego i znajduje się w sąsiedztwie przystanku „II Aleja Najświętszej Marii Panny” w kierunku północnym.
Maciej Hasik, rzecznik prasowy MPK w Częstochowie, informuje, że w nowym biletomacie stacjonarnym dostępne są różne rodzaje biletów:
MIEJSKI jednorazowy (5,00 zł normalny / 2,50 zł ulgowy), MIEJSKI 60 MINUTOWY (5,80 zł normalny / 2,90 zł ulgowy),
24-GODZINNY (17,00 zł normalny / 8,50 zł ulgowy)
72 GODZINNY (32,00 zł normalny / 16,00 zł ulgowy).
Automat umożliwia płatności kartami oraz urządzeniami z funkcjami zbliżeniowymi.
MPK wyraża nadzieję, że nowa forma sprzedaży biletów przypadnie mieszkańcom do gustu i zachęca do przesyłania wszelkich uwag dotyczących działania automatu.
Opinie można wysyłać na adres mailowy: bilety@mpk.czest.pl, przez profil MPK w mediach społecznościowych w wiadomości prywatnej lub poprzez komentarz pod odpowiednim postem.
Źródło& foto: Urząd Miasta Częstochowy