Edukacja, jak każda dziedzina, musi dostosować się do nowych czasów, dlatego coraz częściej trzeba stawiać na innowacyjne narzędzia dydaktyczne. Tak jest w przypadku escape roomów online, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem w sektorze kulturalnym i kreatywnym. W projekcie Erasmus+ CO-ART zdecydowano się na cyfrowe „pokoje ucieczki”, a dokonano tego w konsorcjum sześciu organizacji z Polski, Francji, Hiszpanii, Grecji, Cypru i Łotwy.
Osoby zaangażowane w ten projekt, współfinansowany z programu Unii Europejskiej Erasmus+, uważają, że wprowadzenie takich narzędzi „zwiększa motywację i zaangażowanie osób uczących się”. Od początku projektu 2021 roku partnerzy starają się wspierać rozwój umiejętności przedsiębiorczych i cyfrowych wśród bezrobotnych lub samozatrudnionych młodych ludzi z sektora kultury i kreatywnego oraz aspirujących przedsiębiorców ze świata sztuki, a także nawiązują i wzmacniają wirtualną współpracę między młodymi pracownikami i organizacjami na poziomie lokalnym i europejskim.
Edukacja, jak każda dziedzina, musi dostosować się do nowych czasów, dlatego coraz częściej trzeba stawiać na innowacyjne narzędzia dydaktyczne. Tak jest w przypadku escape roomów online, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem w sektorze kulturalnym i kreatywnym. W projekcie Erasmus+ CO-ART zdecydowano się na cyfrowe „pokoje ucieczki”, a dokonano tego w konsorcjum sześciu organizacji z Polski, Francji, Hiszpanii, Grecji, Cypru i Łotwy.
Osoby zaangażowane w ten projekt, współfinansowany z programu Unii Europejskiej Erasmus+, uważają, że wprowadzenie takich narzędzi „zwiększa motywację i zaangażowanie osób uczących się”. Od początku projektu 2021 roku partnerzy starają się wspierać rozwój umiejętności przedsiębiorczych i cyfrowych wśród bezrobotnych lub samozatrudnionych młodych ludzi z sektora kultury i kreatywnego oraz aspirujących przedsiębiorców ze świata sztuki, a także nawiązują i wzmacniają wirtualną współpracę między młodymi pracownikami i organizacjami na poziomie lokalnym i europejskim.